Na dobry początek

28 List

Pisząc to, nie mam pewności, że ktokolwiek kiedykolwiek tutaj zajrzy, ale jeśli czytasz to, to najwidoczniej moje wątpliwości były niepotrzebne.

Idea jest prosta pierwsze stadium wiążę się z publikacją moich przemyśleń na temat szeroko rozumianej rzeczywistości. Znając siebie, to na ogół będą to tematy związane ze społeczeństwem czy polityką, ale myślę, że znajdzie się tutaj miejsce również dla takich dziedzin jak muzyka, film czy sport. Mam nadzieję, że kolejne artykuły skłonią Was do komentowania. I tu kończy się pierwsze, początkowe stadium tego bloga.

 Drugie, póki co istnieje w mojej głowie (i nawiązuje do pepperlandu, którego kiedyś przez chwile miałem przyjemność współtworzyć), ale mam nadzieję, że nastąpi jak najszybciej. Mam nadzieję, że znajdą się tacy, którzy nie będą się ze mną zgadzali, albo będą mieli przemyślenia zupełnie na inne tematy i sami postanowią publikować. Każdy kto ma coś do powiedzenia jest mile widziany w współtworzeniu tego bloga.

No to enjoy!

Skomentuj

